Територіальні органи ДФС
у Кіровоградській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

Стан роботи зі зверненнями громадян Кіровоградської митниці ДФС у січні серпні 2019 року

10.09.2019

На розгляд до Кіровоградської митниці ДФС у січні-серпні 2019 року надійшло 62 письмових звернення від громадян. За результатами розгляду звернень надані обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни та у повному обсязі.

За звітний період керівництвом Кіровоградської митниці ДФС здійснено 19 особистих прийомів за зверненнями громадян, які здебільшого стосувалися проблемних питань, пов’язаних з митним оформленням товарів, визначенням митної вартості транспортних засобів та роз’ясненням норм діючого законодавства у галузі державної митної справи. На всі питання надані кваліфіковані відповіді (надано роз’яснення). Фактів порушень посадовими особами митниці положень Закону України «Про звернення громадян», відмови у вирішенні порушених у зверненнях питань, які належать до компетенції митниці, що призвело до звернення до органу вищого рівня, не встановлено.

З метою всебічного розгляду звернень громадян, роз’яснення їх конституційних прав і інтересів, своєчасного реагування на проблемні питання затверджено графіки особистого прийому керівництвом та структурними підрозділами, які розміщені на суб-сайті Головного управління ДФС у Кіровоградській області та інформаційних стендах митниці.

Щомісячно та щоквартально звіти Кіровоградської митниці ДФС щодо розгляду звернень громадян розміщуються на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.

Листи, які за змістом є зверненнями громадян (пропозиції, заяви, скарги тощо) мають бути оформлені з дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян».

Нагадуємо, що права громадян на звернення регулюються ст. 40 Конституції України та Законом України «Про звернення громадян». Кожен може направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звернутися до органів державної влади, посадових і службових осіб, що забезпечує можливість громадян відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Кіровоградська митниця ДФС