Територіальні органи ДФС
у Кіровоградській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Який із запропонованих нових наборів даних у формі відкритих даних Ви вважаєте є найбільш пріоритетним

З початку року податківці Кіровоградської області отримали 213 письмових звернень від громадян

11.07.2019

Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.

На виконання вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 07.02.08 №109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Головним управлінням ДФС у Кіровоградській області та її територіальними управліннями забезпечено можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Так, з початку 2019 року до ГУ ДФС в області надійшло 213 письмових звернень громадян, що на 182 звернення менше, ніж за відповідний період 2018 року, з них: 212 заяв та 1 пропозиція.

Обираючи засоби комунікації, заявники здебільшого користуються поштою (159 звернень), надсилають звернення засобами електронного зв”язку, через мережу Інтернет (29 звернень), через інші органи влади (18 звернень) та від інших органів, установ, організацій (7 звернень).

Із загальної кількості, 204 звернення виконано в термін та 9 - знаходяться на виконанні.

Всього протягом першого півріччя 2019 року звернулося 330 громадян.

За змістом найбільша кількість звернень стосувалась:

  • контрольно-перевірочної роботи;

  • інформування про ухилення від сплати податків;

  • консультацій з питань податкового та митного законодавства.

Позитивною тенденцією є те, що до ГУ ДФС протягом січня – червня 2019 року не надходило повторних звернень від громадян. Це свідчить про надання працівниками органів ГУ ДФС області зрозумілих та кваліфікованих відповідей на звернення заявників.

У першому півріччі 2019 року керівництвом ГУ ДФС було проведено 20 прийомів за зверненнями громадян, що на 53 прийоми менше, ніж за цей же період 2018 року. Переважна більшість звернень громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися адміністрування податків та контрольно-перевірочної роботи.

 ГУ ДФС у Кіровоградській області