Територіальні органи ДФС
у Кіровоградській області

Офіційний портал
Авторизація
Невірна адреса, або пароль
Email:
Пароль:

Якщо Ви бажаєте отримувати новини на email і т.д. - Зареєструйтеся

Опитування
Чи підтримуєте Ви запровадження об’єднаної звітності з ПДФО та ЄСВ?

На розгляд до Олександрійської ОДПІ надійшло 16 письмових звернень громадян

20.12.2017

Із 16 письмових звернень, що отримані протягом січня листопада, за типом надходження всі звернення надійшли листами. Із вищезазначених звернень 14 надійшло поштою (безпосередньо від громадян), 2 звернення – через депутатів. За видом звернень - 16 заяв.

За результатами виконання: 16 звернень виконано в термін.

Всього протягом січня - листопада 2017 року звернулися 16 громадян.

За статтю авторів звернень - 2 чоловіка (12,5%), 14 жінок (87,5%).

За соціальним станом заявників: 12 звернень (75,0%) - соціальний стан не визначено, 3 звернення (18,8%) від пенсіонерів, 1 звернення (6,2%) від підприємця.

За категоріями авторів звернень: 16 звернень (100%) – категорію не визначено.

Основні питання, що порушують громадяни в зверненнях, стосуються адміністрування податків – 7 звернень (43,8%),контрольно-перевірочної роботи – 1 звернення (6,2%), порядку отримання реєстраційних номерів облікової картки платника податків – 8 звернень (50,0%).

Протягом січня - листопада 2017 року в Олександрійській ОДПІ ГУ ДФС у Кіровоградській області здійснено 45 прийомів за зверненнями громадян, за якими надано усну відповідь (роз’яснення), з них: 43 заяви (клопотання) (95,6%) та 2 пропозиції (зауваження) (4,4%).

Всього звернулося45 громадян, з яких за статтю авторів звернень – 14 чоловіків (31,1%), 31 жінка (68,9%).

За соціальним станом заявників: 3 звернення (6,7%) – від пенсіонерів, 10 звернень (22,2%) – від селян, 13 звернень (28,9%) – від підприємців, за 19 зверненнями (42,2%) соціальний стан не визначено.

За категоріями авторів звернень: 45 звернень (100,0%) – категорію не визначено.

Звернення громадян, що надійшли під час особистого прийому, стосувалися загальнодержавних податків – 37 звернень (82,3%), місцевих податків – 3 звернення (6,7%), контрольно-перевірочної роботи – 1 звернення (2,2%), податкової звітності – 1 звернення (2,2%), реєстрації та обліку платників – 2 звернення (4,4%), єдиного соціального внеску – 1 звернення (2,2%).